Veelgestelde vragen

Computer en browser

Ondersteunt Mindfit alle browsers?
Met welke computers, tablets en mobiele telefoons kan ik gebruik maken van het MijnMindfit?

Gebruik MijnMindfit

Doen alle afdelingen van Mindfit mee aan MijnMindfit?
Met wie mag ik de informatie uit MijnMindfit delen.
Wat is MijnMindfit, wat kan ik inzien?
Moet ik betalen voor het gebruiken van MijnMindfit?
Waarom kan ik tijdelijk niet inloggen op MijnMindfit?
Voor wie is MijnMindfit?
Moet ik straks alles online gaan doen bij MijnMindfit?
Kan ik MijnMindfit uitzetten?

Informatie op MijnMindfit

Hoe lang duurt het voordat gespreksverslagen te zien zijn in MijnMindfit?
Hoe lang duurt het voordat verslagen, uitslagen en plannen te zien zijn in MijnMindfit?
Kan ik op MijnMindfit alle informatie uit mijn medisch dossier inzien?
Ik zie ook gegevens in MijnMindfit van andere stichtingen binnen de Dimence Groep
Ik heb een vraag/opmerking over een verslag of uitslag. Wat moet ik doen?
Ik ben jaren geleden bij Mindfit in behandeling geweest. Kan ik MijnMindfit dan inzien?
Hoe lang kan ik gebruik maken van MijnMindfit nadat ik uit behandeling ben?

Inloggen

Ik krijg geen verificatiecode (meer) via mijn vaste telefoon.
Na het invullen van mijn e-mailadres en wachtwoord kan ik niet inloggen
Wat moet ik doen als het registreren niet lukt?
Wat is het verschil tussen registreren en inloggen?
Wat gebeurt er als ik het niet eens ben met de gebruiksvoorwaarden?
Mijn e-mailadres is gewijzigd, wat nu?
Mijn telefoonnummer is gewijzigd, wat nu?
Heb ik een mobiele telefoon nodig om gebruik te maken van MijnMindfit?
Ik had een verificatie e-mail van MijnMindfit moeten krijgen, maar ik kan deze nergens vinden. Wat nu?
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat nu?
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Hoe krijg ik toegang tot MijnMindfit?

Veiligheid en privacy

Zijn mijn persoonlijke gegevens wel veilig op MijnMindfit?
Hoe zit het met de privacy van mijn gegevens?